https://www.noozdah.com/

ساخت وبلاگ

به گزارش خبر نگار وبسایت صنعت کفش، روز سه شنبه سی‌ام آبان‌ماه جاری، نشست مشترکی با حضور دبیرکل جامعه صنعت کفش ایران و هیئت مدیره و مسئولان اجرایی کمپانی تعاونی پارک فناوری مرزوبوم کفش در محل محل کار این تعاونی برگزار شوید . 
در اولِ این جلسه، قنبری مشاور مدیرعامل تعاونی، گزارشی از پیشرفت کار و عملیات اجرایی تعاونی ارائه نمود که نهایی‌شدن خرید زمین و همینطور صدور کارت عضویت، کاغذ سهام و دفترچه‌های قرارداد جوارح از پاراگراف مهمترین این اقدامات بود . 
همچنین حسین هاشمی‌نسب سر گروهی هیئت مدیره اظهار داشت: از نقاط قوت این تعاونی آن است که اعضای هیئت مدیره اکثرا از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان خوشنام در صنعت کفش می‌باشند و همین مورد موجب اطمینان جوارح خواهد شد و مسئله را برای خدمت‌رسانی موثرتر آماده می کند . 
در ادامه این نشست، علی لشکری عضو هیئت مدیره و دبیرکل جامعه صنعت کفش کشور‌ایران گفت: تشکیل این تعاونی بر مبنای سرمایه اجتماعی موسسان آن و حمایت «جامعه» بوده هست و اعضای هیئت مدیره بایستی این سرمایه را ارج نهند و قدر آنرا بدانند . همینطور نکته دیگر آن است که در کنار کارهای جاری تعاونی مانند تغییر کاربری زمین و ثبت‌نام اعضا، باید نگاهی نیز به فعالیت‌های راهبردی‌تر و ماندگارتر داشت که تاسیس یک مارک مشترک در قالب این تعاونی و یا این که ایجاد یک نام‌و‌نشان جدا برای تعاونی می تواند یکی از این راهکارها باشد که اگر این دستور محقق شود، تعاونی می تواند علاوه بر رسالت دارای اهمیت خود، در سایر حوزه‌ها هم بخصوص در قضیه ارتقای تولید و صادرات، برای اعضای خویش ارزش افزوده ایجاد کند . 
او همینطور افزود: از آنجا که درصد قابل توجهی از حجم کفش قاچاق، کفش ورزشی است؛ تشکیل این تعاونی و ایجاد فضای متمرکزی برای ساخت کفش ورزشی ایرانی، می‌تواند گنجایش محصولات باطن در این حوزه را افزایش دهد و از این طریق، اقدام موثری در موضوع پیکار با قاچاق باشد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 12:24

سیدمحسن علوی روز یک‌شنبه در اذعان کرد و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این همایش با حضور شمار زیادی از هنرمندان کلاش باف، ‘غذا هیجاوی’ از شورای جهانی صنعت های دستی، ‘بهمن نامور‌مطلق’ نائب رئیس صنایع‌دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و توریسم و جمعی از مسئولان استانی برگزار می شود . 
وی افزود: برگزاری این همایش مجال مناسبی است برای معرفی توانمندی ها و گنجایش های بی بدیل هنرمندان و صنعتگران تلاشگر کلاش باف شهرستان مریوان و سایر بخشها استان در تراز سرزمین و جهانی هست . 
علوی با اشاره به گزینش سزاوار و به حق یک عدد از شهرهای استان کردستان به عنوان شهر جهانی کلاش تاکید کرد: بر اساس بررسی ها و معیارهای کارشناسانه، هنرمندان، صنعتگران و مردمان کردستان لایق این انتخاب و این عنوان هستند و تصویب جهانی مریوان حقی است که بر آن تاکید داریم . 
وی اضافه کرد: رمز منشا و مبدا کلاش، این اثر جهانی بخش ها بکر هورامان هست و این اثر فاخر از دل یک فرهنگ و تمدن یک سری هزار ساله خارج مهیا می‌باشد و سال ها دست بدست شده تا به روز جاری که توانستیم یک عدد از بخشها استان را که دارای تجهیزات و پتانسیل‌های حتمی میباشد به این اسم ثبت کنیم . 
علوی با تاکید بر هورامی بودن کلاش گفت: بایستی تلاش کنیم نه فقط شهر زیبای مریوان بلکه خیابان ها، میدان ها، کوچه ها و پارک های استان را با این نام یعنی ‘کلاش’ نامگذاری کنیم تا موجبات جهانی شدن و معرفی کردن این کالای فرهنگی و هنری را آماده کنیم . 
مدیرکل به جا مانده فرهنگی استان کردستان با اشاره به اینکه تصویب مریوان به ‌عنوان شهر جهانی کلاش در در بین مردم، هنرمندان، ایجاد کنندگان شعف و نشاطی دوچندان ایجاد کرده است، افزود: این امر موجب یک خودباوری، نشاط و انرژی مضاعف در این حوزه شده که اثرها مستقیم و با واسطه آن در بقیه بخش ها هم قابل مشاهده و تامل خواهد بود . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت: 4:49

رضا یوسفی در گفت‌وگو با خبر نگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: کاشمر در حوزه تصویب اثرها ملی دارنده ۲۶ اثر میباشد و این ها اثراتی می باشند که فیزیکی میباشند و همچنین سه اثر نیز در حوزه میراث ناملموس به تصویب رسیده و تقریباً ۶۰ تا ۷۰ اثر هم در درحال حاضر شناسایی میباشد . محوطه‌های تاریخی داریم که شناسایی شده و برنامه تصویب برای آن ها در دستور فعالیت است . 

وی با اشاره به این که محوطه‌های تاریخی این ناحیه بیان کنده غنای حوزه‌ میباشد افزود: تپه‌هایی با ۵ هزار سال تولد گواه غنای ناحیه است؛ اثرها تاریخی که عمدتاً در خود شهر می باشند بخش اعظم از دوران صفویه می باشد و غالباً چون هسته شهر کاشمر در دوران قاجار شکل گرفته، ساختار شهری و منسجمی داراست . 

مدیر اداره به جا مانده فرهنگی شهرستان کاشمر تصریح کرد: صنایع دستی شهرستان در شرای فرش را در این حوزه قلمداد کنیم، صنعت فرش در کاشمر برجسته‌تر می‌باشد و همین ارزشی که این حوزه داشته سبب شده صنعت فرش کاشمر در فهرست سازمان تملک فکری دنیا در کنار فرش‌های کاشان و تبریز و ترکمن و کرمان و مشهد مقدس و ۴ نقطه جغرافیایی دیگر به عنوان یک نقطه جغرافیایی به ثبت برسد . 

یوسفی گفت: دستباف‌های داری فرش در این حوزه‌ چشمگیر است؛ در حوزه صنایع دستی تودوزی سنتی و گلیم بافی و صنعت های فلزی و مس و چوب در این ناحیه دوچندان رونق دارد؛ در حوزه تولید و ساز اهل ایران و سنتی هم شهرستان کاشمر فراوان فعال می باشد . 

وی با ابلاغ اینکه برنامه مدونی در حوزه صنعت های دستی داریم گفت: کمبود آموزش‌های مدون هدف‌دار از خلل ها بارز در حوزه صنعت های دستی است، آموزش‌ها باید به نحوی باشد که سبب خلاقیت شود، همینطور بازار صنایع دستی نیز می بایست مدون شود و اینها آسیب‌هایی هست که در حوزه صنایع دستی شهر وجود دارااست . 

یوسفی با اشاره به این‌که سه اتفاق افتاد نمایشگاهی در حوزه صنایع دستی برگزار کردیم تصریح کرد: در این قسمت کارنامه مناسبی در شهرستان وجود دارااست و روش ما در این نصیب عملیاتی بوده است و در حالتی که امسال ۵۴۵ میلیون اعتبارات مشاغل خانگی را برای صنعت های دستی خویش جذب کرده‌ایم به استدلال همت هنرمندان برای بازاری کردن هنر بوده و اول بازارچه صنعت های دستی را با همت شهرداری در محل ورود سیدمرتضی دایر کردیم . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 104 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 11:21

رضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: کاشمر در حوزه تصویب اثرها ملی دارنده ۲۶ اثر هست و این ها آثاری میباشند که فیزیکی می‌باشند و همینطور سه اثر نیز در حوزه میراث ناملموس به تصویب رسیده و تقریباً ۶۰ تا ۷۰ اثر نیز در حالا شناسایی می باشد . محوطه‌های تاریخی داریم که شناسایی شده و برنامه تصویب برای آن ها در فرمان عمل می‌باشد . 

وی با اشاره به این‌که محوطه‌های تاریخی این منطقه بیان‌کننده غنای منطقه هست افزود: تپه‌هایی با ۵ هزار سال تولد گواه غنای حوزه‌ است؛ آثار تاریخی که عمدتاً در خود شهر می باشند بخش اعظم از بازه زمانی صفویه می باشد و غالباً چون هسته شهر کاشمر در بازه زمانی قاجار صورت گرفته، ساختار شهری و منسجمی دارااست . 

مدیریت اداره به جا مانده فرهنگی شهرستان کاشمر تصریح کرد: صنعت های دستی شهرستان در شرای فرش را در این حوزه قلمداد کنیم، صنعت فرش در کاشمر برجسته‌تر هست و همین ارزشی که این حوزه داشته سبب ساز گردیده صنعت فرش کاشمر در فهرست اداره تملک فکری دنیا در کنار فرش‌های کاشان و تبریز و ترکمن و کرمان و مشهد و ۴ نقطه جغرافیایی دیگر به عنوان یک نقطه جغرافیایی به تصویب برسد . 

یوسفی گفت: دستباف‌های داری فرش در این حیطه چشمگیر است؛ در حوزه صنعت های دستی تودوزی سنتی و گلیم بافی و صنایع فلزی و مس و چوب در این منطقه زیاد رونق دارد؛ در حوزه ایجاد و ساز اهل ایران و سنتی نیز شهرستان کاشمر بسیار فعال می‌باشد . 

او با ابلاغ این‌که برنامه مدونی در حوزه صنعت های دستی داریم گفت: کمبود آموزش‌های مدون هدف‌دار از خلل ها بارز در حوزه صنعت های دستی است، آموزش‌ها می بایست به نحوی باشد که باعث خلاقیت شود، همینطور بازار صنایع دستی هم بایستی مدون شود و اینها آسیب‌هایی است که در حوزه صنعت های دستی شهر وجود دارااست . 

یوسفی با اشاره به این که سه روی داد نمایشگاهی در حوزه صنعت های دستی برگزار کردیم تصریح کرد: در این قسمت کارنامه قابل قبولی در شهرستان وجود دارااست و شیوه ما در این نصیب عملیاتی بوده میباشد و در شرای این سال ۵۴۵ میلیون اعتبارات شغل ها خانگی را برای صنعت های دستی خویش جذب کرده‌ایم به عامل سعی هنرمندان برای بازاری کردن هنر بوده و نخستین بازارچه صنعت های دستی را با تلاش شهرداری در ورودی سیدمرتضی دایر کردیم . 

او با ابلاغ این که فروش صنایع دستی در شهرستان دارای افت و خیز است گفت: نمایشگاه بعدی را در یک مجتمع تجاری برپا کردیم و با فروش قابل قبولی روبرو شدیم و بیان کنده این می‌باشد که کار در حوزه صنایع دستی سبب ساز درآمدزایی بالایی می‌شود؛ صنعت چرم دست دوز کاشمر به بازارهای خلیج عجم ورود کرده میباشد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت: 11:47

نبی شجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تیم اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران درباره احوال بازار اظهار کرد: بازار همچنان در رکودی عمیق قرار دارااست و سایه ساکن شدن بر کفش اهل ایران مضاعف سنگین وزن شده می باشد و فعالان این صنف با مشکل‌ها زیادی مواجه‌اند . 

 

وی با اشاره به این که واردات کالاهای شبیه ساخت داخل، صنف کفاشان دست‌روز را به چالش انداخته است، تصریح کرد: واردات کفش بی‌کیفیت خارجی بازار تولیدکننده باطن را قضیه آسیب بدون شوخی قرار داده می‌باشد . 

 

مدیریت اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران با تأکید بر اینکه عدم قدرت خرید مردم از ابزارهای چالش‌زایی بازار کفش ایرانی مثل سراسر اصناف است، بیشتر کرد: کاهش قدرت خرید مردمان نقش به‌سزایی در رکود بازار داشته هست و عواقب منفی و تخریب‌هایی را به هم پا داراست . 

 

شجری با بیان این‌که قاچاق کالا بازار کفش ایرانی را در جاده ساکن شدن ساماندهی کرده است، تصریح کرد: متأسفانه بازخورد بدون شوخی با قاچاق کالا انجام نمی شود و همه این مشکل‌ها دست‌به‌دست نیز داده هست و وضعیت را برای صنف‌ها نا مناسب کرده هست . 

 

وی با اشاره به این‌که ۶ هزار و ۲۰۰ واحد کفش دست‌دوز در تهران داریم، بیشتر کرد: هم ریزش و نیز رویش داشتیم، با توجه به حالت فعلی اکثر از ۵۰ درصد نمی‌توانند کار داشته باشند، چند تعطیل بی نقص و بخشی هم با ظرفیت بی نقص کار نمی‌کنند . 

رئیس 
اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران با تأکید بر این‌که مجموع ساخت هر ساله ما به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: این امر مشکل‌ها زیادی را برای ما به یاور داشته می باشد

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 22 مهر 1397 ساعت: 10:28

شالباف تولید تغییر و تحول در نوع تولیدات را هم در مسیر توسعه کفش ملی معرفی کرد و گفت: یک عدد دیگر از اقدامات ما به روز کردن سبد کالا و محصول ها بود، چرا که مدلهای پیشین با دقت به آن سوابق قدیمی، پاسخگوی نیازمخاطبان نو ما نبود و سوراخ عمیقی دربین کفش ملی و علایق و سلایق هموطنان ساخت شده بود . 

او با اشاره به ساخت یک مجموعه کارشناسی برای گزینش محصول گفت: همت کردیم با کمیته ای ۱۵ نفره از کارشناسان و متخصصان با توجه و آلرژی بالایی تامین کننده های قدیمی را به اختراع در متاع ترغیب کرده و تامین کننده های جدیدی را هم وارد گردونه کنیم . 

کفش 
ملی، چینی نیست 
نایب رییس هیات مدیره مجموعه صنعتی ملی با اشاره به این‌که در قبلی برخی رسانه ها از چینی بودن تولید ها کفش ملی نوشتند، گفت: یکی از اتهامات وارد به کفش ملی این میباشد که بعضا مدعی شده اند که این مجموعه تولید ها فرنگی و چینی را عرضه می کند، واجب می‌باشد این موضوع را به قاطعیت تکذیب کنم و تقاضا دارم تا این زمینه به وسیله اصحاب رسانه به جامعه انتقال یابد . 

 

تغییرسیاست 
تامین کفش ملی از ایجاد کننده به توزیع کننده 
شالباف با ابراز تاسف از این‌که کفش ملی در هم اکنون حاضر ایجاد بی واسطه ندارد، گفت: حدود دو ده سال می شود که سیاست تامین فرآورده در تیم صنعتی ملی تغییر کرده می باشد البته این یک سیاست پذیرفته گردیده در عالم می باشد و اکثری از صاحبان بنگاه ها و برندهای پر اسم و رسم با رویکرد برون سپاری به سود آوری کلان رسیده اند . 

بیش 
از ۱۶۰ تامین کننده ذیل چتر کفش ملی 
مدیر ادله مجموعه صنعتی ملی در رابطه نقش کفش ملی در رونق ساخت داخلی گفت: در حالا حاضر کفش ملی بیش از ۱۶۰ تولید کننده داخلی را به تیتر همکار در کنار خویش دارد که این تامین کنندگان ذیل لیسانس ملی، فعالیت می نمایند . 

او با بیان این که ما به حیث ماهیت دولتی مجاز به واردات تولیدات خارجی نیستیم، گفت: تمام تلاشمان را کردیم دستور العمل تولید ملی را متناسب با سلایق و انتظار جامعه از نظر دسته و کیفیت افزایش دهیم و محصولی را که به لحاظ بها در وضعیت رقابتی قرار دارااست به بازار عرضه کنیم . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 126 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 21:04

چرم درسا که چندی پیش عقد قرارداد همیاری خویش با برند سواروسکی را اعلام نمود، از دسته های تازه خود رونمایی خواهد کرد . 

لایسنس سواروسکی این امکان را آماده می نماید که درسا بتواند دانش خویش را در جنبه های گوناگون غنی خیس کند . این محصولات با تگ منحصربه‌فرد به فرد و با یک کد ۱۶ رقمی قابل رهگیری در اینترنت وبسایت این شرکت می باشد و در دسترس مشتریان و درخواست کنندگان سبک پوشش قرار خواهد گرفت . 

۳ آبان ماه ۹۶(۲۵ اکتبر ۲۰۱۷) هم مراسمی در مدینه الجمیرا شهر دبی برگزار شد و همکاری دو مارک چرم درسا و سواروسکی به طور قانونی اعلام گردید . این مراسم به میزبانی سواروسکی و با حضور ۵۶ مارک از ۱۷ میهن برگزار شد . 

درحال حاضر آن‌گاه از گذشت حدود ۵ ماه از اعلام همکاری های این دو مارک کلکسیون هایی طراحی گردیده و در حالا حاضر نوبت به پرده برداری از آن ها در کشور‌ایران فرا رسیده می‌باشد . اسفند ماه ۹۶ طی مراسم رسمی، محرمانه و با حضور مدیران این دو کمپانی رو نمایی از ۴ گروه از محصولات مشترک و تازه چرم درسا و سواروسکی در عمارت خانه درسا واقع در خیابان شریعتی انجام می شود . 
این مراسم با حضور رئیس ادله سواروسکی و همینطور بنیانگذاران چرم درسا برگزار می شود 
در این مراسم از کلکسیون هایی با پباده سازی برگرفته از نقوش فارسی و با به کارگیری از کریستال های برند سواروسکی پرده برداری خواهد شد . 

تیم رسانه ای درسا با اشاره به اهمیت این همیاری افزودند: همیاری با کمپانی سواروسکی در راستای انتقال علم در همگی زمینه ها اعم از طراحی و … . رقم خورد . 
این محصولات بزودی در مغازه های دارای اعتبار درسا در دسترس علاقمندان این دو مارک مطرح قرار خواهد گرفت

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 102 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 10:30

رییس جمهوری در روز جاری پس از بازدید سرزده از مغازه های عرضه چرم و کفش بازار تاریخی تبریز فرمان ارزیابی خلل ها کارگران و تولید کنندگان این صنف را صادر کرد تا وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بلافاصله دست به کار شود و نسبت به برگزاری جلسه ای با حضور فعالان این بخش اقدام نماید . 
نائب رئیس وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مرزوبوم که به نمایندگی از طرف وزیر در این گردهمایی حضور داشت، نسبت به رفع مشکل ها و برندسازی کیف و کفش تبریز تاکید کرد . 
راست گو نجفی افزود: کفش دست دوز تبریز دارنده اسم و نشان بین المللی می باشد البته به دلیل بالا بودن بها آن با استقبال محدودی در بازار مصرف مواجه می باشد . 
وی با اشاره به برنامه های دولت برای به وقوع پیوستن شعار سال، ادامه داد: فعالان این بخش می بایست از فرصتی که با فرمان رییس جمهوری برای شکوفایی و رفع مشکلات این صنعت ایجاد شده است، استفاده کنند . 
وی همچنین به سپاس تولیدکنندگان و فعالان این بخش از رییس جمهوری اشاره کرد و افزود: برای ارتقا منفعت وری و رونق تولید در این بخش می بضاعت از کشورهای موفق الگوبرداری کرد . 
نائب رئیس وزیر صنعت بر لزوم دقت به طراحی، رنگ بندی، بازاریابی و بروزرسانی تکنولوژی واحدهای تولیدی داخلی تاکید کرد و افزود: دولت دوراندیشی و آرزو از هیچ تلاشی برای شکوفایی این صنعت دریغ نمی نماید و گرد هم آیی دوم آنالیز مشکلات این صنعت با حضور وزیر و نمایندگان تولیدکنندگان طی هفته آتی در تهران برگزار می شود . 
وی نقش صنوف را در برندسازی تولیدات تولیدی دوچندان حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: کاهش بها تمام شده و بازاریابی مناسب از دیگر مانع ها برندسازی چرم و کفش تبریز هست . 
به گزارش ایرنا، فعالان اقتصادی حوزه چرم و کفش تبریز در این گرد هم آیی بعضی از مشکلات جان دار و نیازهای این بخش را مطرح کردند که از پاراگراف آن‌ها می بضاعت و توان به قدیمی بودن خودرو آلات، فقدان محل متمرکز، کمبود راءس طراحی و ایجاد کفش، بازاریابی سنتی و تعرفه های غیر مناسب گمرکی اشاره کرد . 
بر 
اساس این گزارش، بخش اعظمی از دست اندرکاران صنعت چرم و کفش تبریز با شنیدن خبر بازدید سرزده رییس جمهوری از یک‌سری مغازه در بازار تبریز به وجد آمده اند و خروجی مطلوب این روی داد را توقع می کشند

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت: 9:01

 

دبیرکل جامعه صنعت کفش کشور‌ایران با بیان اینکه حضور رییس جمهوری در تبریز هشدار و پیامی برای مسئولان اقتصادی مملکت میباشد که به صنعت چرم و کفش دقت بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: با اعتنا به نامگذاری سال سرازیر پایین تیتر حمایت از کالای ایرانی مجال طلایی پیش آمده تا مسئولان حمایت همه‌جانبه را از تولیدها داخلی در دستور عمل قرار دهند و زمینه‌های ضروری برای فرهنگ‌سازی در در میان مردم آماده شود . 

 

لشگری با ارائه پیشنهادی به وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با خرید کفش از شیوه کارت اعتباری خرید کالای ایرانی، اظهار کرد: سفارش میکنیم همانند اسباب خانگی خرید کفش از نحوه کارت اعتباری امکان پذیر شود و مردمان بتوانند گونه های کفش را به چهره قسطی خریداری نمایند . 

 

دبیرکل جامعه صنعت کفش ایران، ادامه داد: با ایجاد ساختار در ارتباط با خرید کفش از طریق کارت اعتباری می توانیم این موقعیت را برای مردمان فراهم کنیم تا بتوانند گونه های کفش اعم از کفش‌های ورزشی، چرم و بقیه کفش‌ها را در کنار یکدیگر خریداری کنند . به طور حتم افزایش ضریب مصرف منجر ارتقا ایجاد می‌شود و این مسئله به گسترش اشتغال و رفاه سبب ساز خواهد شد . 

 

وی با ابلاغ اینکه مقدار صادرات انواع کفش در سال ۱۳۹۶ هم اندازه ۹۲ میلیون دلار بود که با اعتنا به صادرات ۹۹ .۸ میلیون دلاری در سال ۱۳۹۵، شاهد رشد منفی ۷ .۸ درصدی هستیم، گفت: در بخش واردات هم بایستی اعلام کرد که بها واردات رسمی اشکال کفش به سرزمین در سال پیشین مساوی ۳۸ .۹ میلیون دلار بود که در قیاس با سال ۱۳۹۵ که ۱۸ .۵ میلیون دلار واردات قانونی فیس گرفت، شاهد پرورش ۱۱۰ درصدی در این بخش هستیم . 

به 
گزارش ایسنا، رییس جمهوری به تازگی در بازدیدی سرزده از بازار کفش تبریز، از وضعیت صنعت چرم و کفش در این شهر به تیتر پایتخت و نشانه صنعت چرم و کفش ایران با خبر شد و در جریان مشکلات و خواسته‌های این صنف قرار گرفت

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 135 تاريخ : جمعه 13 مهر 1397 ساعت: 11:44

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، این چرم Zoa اسم گرفته و تولید آن نتیجه ۵ سال تحقیق و آنالیز مداوم در آزمایشگاه های این شرکت میباشد . کیف زنانه

کیف زنانه دستی

کیف زنانه دوشی

برای ساخت این چرم هیچ نیازی به کشتار و سلاخی حیوان‌ها نمیباشد و با اعتنا به قابلیت و امکان تبدیل چرم یادشده به وضعیت مایع می توانایی از این ماده به رویه های کاملا جدید و بی سوابق نیز استفاده کرد . 

کمپانی آفریننده که Mode Meadow اسم دارد، پیش از این توانسته بود بعضا گونه های بافت های تن بشر را هم برای پژوهش ها طبی تنظیم کند . با اعتنا به بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری چرم می بضاعت امید داشت محصول این شرکت که قابل ساخت با ضخامت، امکان ارتجاعی و رنگ های متنوع است، با استقبال گسترده ای مواجه شود . 

ساخت این چرم در یک فرایند هوشمند زیستی مبتنی بر فناوری نانو چهره گرفته و بدین منظور از سلول های بدن حیوان ها مثال برداری گردیده است . در فیض محققان موفق به ایجاد آزمایشگاهی کلاژن گردیده اند که پروتئین بنیادی خالق بافت های بدن بخش اعظمی از حیوان‌ها میباشد . از چرم نام برده برای ساخت یک تی شرت نازک هم به کارگیری شده، امری که تا به حال بی سوابق بوده می‌باشد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 3:26

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشکده صنعتی امیرکبیر، سمانه سپهری اجراکننده طرح «بهبود ویژگی مقاومت در برابر شعله چرم با اضافه کردن نانوذرات رس» اظهار کرد: صنعت چرم در ایران، پیشینه ای طولانی دارد، البته با عبور کرد سالها از ورود اتومبیل آلات این صنعت به کشور، مشکلات متعددی در این صنعت به دیده می خورد . کیف پول

وی با اشاره به برخی مشکل‌ها این صنعت افزود: توجه و حمایت صحیح و کافی از این صنعت نشده و پژوهش ها در موضوع های مربوط به این صنعت در مرزوبوم فراوان محدود و ناکافی بوده می باشد . 

او با ابلاغ این‌که این صنعت همچنان به رخ سنتی اداره می شود، افزود: با توجه به این‌که میهن کشور ایران در صنعت چرم دارای مزیت نسبی می باشد و در فیس رویش علمی و فناوری، محصولات چرمی تولید کشور ایران می توانند سهمی از بازارهای جهانی را به خویش اختصاص دهند تحقیق و پژوهش در مورد های مرتبط با این صنعت حتمی و اضطراری به لحاظ می برسد . 

به گفته این محقق، ساخت چرم با قابلیت و امکان های بخش اعظم مانند مقاوم کردن چرم در برابر آتش و مطابق با استانداردهای جهانی از جمله موضوعات اولویت دار تحقیقاتی به شمار می رود . 

سپهری با تاکید بر اینکه انجام این پژوهش گامی در جهت ارتقای علم تولید چرم بوده است، افزود: از آنجایی که فرایند و مواد این پژوهش به صورتی پباده سازی و تعیین شده اند که مشابه حالت کنونی در کارخانجات چرمسازی جمهوری اسلامی ایران باشند می بضاعت گفت این پژوهش سبب ساز به ساکن سازی فناوری بهبود مقاومت چرم در برابر آتش هم گردیده می‌باشد . 

او یاد نشان کرد: همچنین با استعمال از فناوری نانو و به کار گیری از نانومواد، طول سوختگی چرم کاهش یافته در سود مقاومت چرم در برابر حریق بهبود پیدا کرده می‌باشد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 3:11